药厂也在向万亿市值进发

版主: Nimitz

回复
内容
作者
牛大春
栋梁
帖子: 18549
注册时间: 2023-12-21
Has thanked: 1064 time
Been thanked: 473 time

药厂也在向万亿市值进发

#1

#1 帖子 牛大春 »

(Bloomberg) -- Eli Lilly & Co.’s relentless stock records have Morgan Stanley analysts musing whether it will become the first US company outside of the Magnificent Seven to reach a market value of $1 trillion.

The analysts lifted their price target on the weight-loss drugmaker to the highest on Wall Street on Friday, to a level that would take the market capitalization to about $900 billion, according to Bloomberg calculations.

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

kc130
精英
帖子: 2255
注册时间: 2023-12-27
Has thanked: 90 time
Been thanked: 218 time

Re: 药厂也在向万亿市值进发

#2

#2 帖子 kc130 »

Lilly股票可以拿到23世纪

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

kc130
精英
帖子: 2255
注册时间: 2023-12-27
Has thanked: 90 time
Been thanked: 218 time

Re: 药厂也在向万亿市值进发

#3

#3 帖子 kc130 »

viewtopic.php?p=4382#p4382
我贴的视频怎么被拿掉了?
这是该频道最好的视频
大家都看过了吧

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

who
栋梁
帖子: 10133
注册时间: 2023-12-22
Has thanked: 55 time
Been thanked: 500 time

Re: 药厂也在向万亿市值进发

#4

#4 帖子 who »

kc130 写了: 17 2月 2024, 19:09

viewtopic.php?p=4382#p4382
我贴的视频怎么被拿掉了?
这是该频道最好的视频
大家都看过了吧

你贴的好像都是官方的视频吧?怎么也会删除?

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

kc130
精英
帖子: 2255
注册时间: 2023-12-27
Has thanked: 90 time
Been thanked: 218 time

Re: 药厂也在向万亿市值进发

#5

#5 帖子 kc130 »

who 写了: 17 2月 2024, 22:59
kc130 写了: 17 2月 2024, 19:09

viewtopic.php?p=4382#p4382
我贴的视频怎么被拿掉了?
这是该频道最好的视频
大家都看过了吧

你贴的好像都是官方的视频吧?怎么也会删除?

官方自己删除的吧

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

牛大春
栋梁
帖子: 18549
注册时间: 2023-12-21
Has thanked: 1064 time
Been thanked: 473 time

Re: 药厂也在向万亿市值进发

#6

#6 帖子 牛大春 »

搞了几股丽丽,看看怎么样。

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

回复